Кам'янська районна державна адміністрація Офіційний сайт
Головна » Записи » Новини » Управління ПФУ » Новітні технології Пенсійного фонду

Новітні технології Пенсійного фонду

Одним із головних завдань Пенсійного фонду  є створення умов  для того, щоб і громадяни, і юридичні особи могли безперешкодно отримати консультації з питань пенсійного забезпечення, щоб процедура отримання ними адміністративних послуг була простою, зрозумілою й швидкою.

Спеціалісти управління працюють за принципом «єдиного вікна». Наприклад, відвідавши громадську приймальню можна отримати перелік документів для призначення пенсій, необхідну консультацію за матеріалами пенсійної справи, довідку встановленого зразка, одноразове доручення для виплати допомоги на поховання, оформити документи для недоотриманої пенсії, в т.ч., як спадщини, написати потрібну заяву, всього 14 операцій.

Завдяки новітнім інформаційним технологіям Пенсійний фонд перейшов на якісно новий рівень обслуговування громадян. З 1 жовтня 2012 року розпочав свою роботу веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який можна відвідати за адресою – portal.pfu.gov.ua не виходячи з дому чи з робочого кабінету.

Мета створення нового інформаційного ресурсу – відкриття віртуального офісу фонду в Інтернеті. До веб-порталу Пенсійного фонду можуть завітати й пересічні громадяни, особи, що працюють, і пенсіонери, і цілі організації, підприємства й підприємці. Для кожної категорії громадян тут знайдеться корисна та цікава інформація.

На сторінках порталу для загального доступу в окремих розділах розміщені нормативно-правові акти, бланки документів, заяв і зразки заповнення їх, графіки прийому громадян тощо.

На цьому веб-порталі Пенсійного фонду кожен, хто хоче, може створити особистий електронний кабінет користувача порталу. У ньому користувач буде мати можливість переглянути інформацію, наприклад, про те, які відомості подає роботодавець власне за нього (яка в нього заробітна плата, які внески сплатив роботодавець до Пенсійного фонду за свого працівника, за який період сплачено внески тощо). Пенсіонер може дізнатися розмір своєї пенсійної виплати, а підприємець – стан обробки звіту, поданого в електронному вигляді чи стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника. Раніше для цього треба було прийти на особистий прийом, написати листа до Пенсійного фонду чи зателефонувати.

Тепер подібну консультацію можна отримати і в електронному вигляді.

Для реестрації на веб-порталі та створення особистого електронного кабінету потрібно:

—          особисто або через уповноваженого представника звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України за місцем проживання або взяття на облік;

—          надати заповнену заяву (форма заяви й порядок реєстрації – у відповідному розділі порталу і в територіальних органах Пенсійного фонду);

—          отримати після реєстрації розписку з унікальним кодом. Цей код буде використано один раз під час первинної реєстрації користувача порталу;

—          отриманий код зберігати постійно.

Завдяки використанню у щоденній роботі Пенсійного фонду інформаційних технологій, що наближає Фонд безпосередньо до пенсіонерів, страхувальників та застрахованих осіб, можна спростити механізм надання адміністративних послуг громадянам та юридичним особам. Крім того, це дозволить їм отримувати ще й в такий спосіб кваліфіковані консультації з питань пенсійного забезпечення або сплати внеску до пенсійного бюджету.

Створення веб-порталу суттєво наближає пенсійну систему України до запровадження накопичувального (другого) рівня. Адже йдеться про надання електронних послуг, зокрема доступу застрахованих осіб до інформації, що стосується призначення пенсій та сплачених внесків. Інформація щодо обсягів і термінів надходження страхових внесків є дуже важливою для будь-якого учасника накопичувальної системи. Внески будуть приватною власністю кожного з учасників цієї системи, тому дуже важливо, щоб він міг у будь-який час ознайомитися зі станом сплати страхових внесків і станом руху коштів на накопичувальному пенсійному рахунку.

Робота з удосконалення обслуговування населення триває і зупинятися на досягнутому ми не збираємося.

Кам’янський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області запрошує всіх зацікавлених та небайдужих подати заяви для реєстрації на веб-порталі в кабінет № 5 за адресою м. Кам’янка вул. Декабристів, 2.

Головний спеціаліст Кам’янського відділу обслуговування громадян Віолетта Сокол

 

 

 

 

/* */