Кам'янська районна державна адміністрація Офіційний сайт
Головна » Записи » Новини » Інформація про підсумки проведеної роботи щодо розгляду звернень громадян у Кам’янській райдержадміністрації за 2017 рік

Інформація про підсумки проведеної роботи щодо розгляду звернень громадян у Кам’янській райдержадміністрації за 2017 рік

 

 

Кам’янською районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних вимог та своєчасного інформування заявників про наслідки розгляду їх звернень.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права                на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на даний час видані та перебувають на виконанні розпорядження райдержадміністрації від 04.04.2017 № 111 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 06.12.2016 № 250 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» та розпорядження райдержадміністрації від 02.03.2016 № 46 «Про Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян у районній державній адміністрації», яким затверджено порядок організації та проведення особистого прийому громадян у райдержадміністрації, графік особистого прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації, графік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Графіки наглядно оформлені і знаходяться у зручному для ознайомлення місці у приміщенні райдержадміністрації. Графіками особистого прийому громадян передбачено місце проведення, дні та години особистого прийому громадян. Станом на 01.01.2018 керівництвом райдержадміністрації проведено 65 особистих прийомів, в тому числі 21 виїзних прийоми.

У визначені графіками дні в райдержадміністрації, структурних підрозділах, інших органах виконавчої влади району працює прямий телефонний зв’язок з населенням району „Гаряча лінія“. Інформація про проведення „Гарячих ліній“ щомісячно оприлюднюється на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Розроблено та затверджено графік особистого звітування керівників  структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації з питань організації роботи із зверненнями громадян. Так протягом звітного періоду прозвітували керівники 11 структурних підрозділів райдержадміністрації. З метою контролю за станом роботи по розгляду звернень громадян, за окремим графіком, протягом 2017 року здійснено 12 перевірок у структурних підрозділах райдержадміністрації та 6 перевірок виконавчих комітетів сільських рад Кам’янського району, дані рекомендації щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

Станом на 01.01.2018 на розгляд до райдержадміністрації надійшло 240         звернень громадян, що на 27,7% менше 2016 року (332 звернення).

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Інформування авторів звернень відбувається у термін, передбачений нормативними документами щодо розгляду звернень громадян. На всі питання, порушені у зверненнях, заявникам надано вичерпні, аргументовані відповіді, або рекомендації щодо можливих шляхів вирішення порушених питань.

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях до керівництва району та з якими звертались до органів влади вищого рівня стосувались:

—  соціального захисту – 114 звернень. Найактуальнішими є питання надання грошової допомоги на лікування, звернення щодо сприяння у пришвидшені призначення субсидії. З моменту початку протистояння на сході України та проведення антитерористичної операції, велика кількість звернень надходить від родин учасників АТО щодо надання матеріальної допомоги та призначення пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

— 46 звернення стосувалося комунального господарства та благоустрою територій. Це питання що стосувались вартості житлово-комунальних послуг;

— 16 звернень стосувались аграрної політики та земельних відносин. Це здебільшого суперечки між сусідами щодо права власності на земельну ділянку та питання розрахунків за здані в оренду земельні паї;

З метою зменшення кількості звернень громадян до органів влади вищого рівня та керівництва райдержадміністрації, жителям району щоденно надаються консультації з найрізноманітніших питань в структурних підрозділах райдержадміністрації.

/* */